Na początek należy uzmysłowić sobie jak ważną funkcję pełni internet w życiu wszystkich ludzi. To właśnie internet stał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Również promocja w dzisiejszych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto też nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Więc jak zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. filtr w google levelrank . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, mające na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być wciąż obserwowane tak, aby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!